onsdag 21 juli 2021

 4771/

Ingen diktator kan tvinga hela Folket att bli främlingsvänligt.


4772/

Den skrämmande vanliga diagnosen: ofrivillig hårlöshet.


4773/

"Nä jag har haft tur i livet! Jag har gjort så många dumheter att jag har hur mycket som helst att skylla på!"


4774/

Hon blev arg när man sa att hon led av prestationsångest, men hennes ilska presterade aldrig något annat än vrede.


4775/

Om man inte har egna barn / Har man förstås rätt att helt strunta i egna gamla föräldrar  / Ingen kommer  att ta hand om dig heller när du blir gammal / Kan det bli mer rättvist.


4776/

- Undrar om inte en renodlad nattväktarstat skulle kunna bli rätt populär? Om man till exempel ställde lag & ordning mot föräldraförsäkringar & regnbågsflaggor?


4777/

Politikerförakt är ett trevligt sätt att beundra sig själv.


4778/

"Dans är inget naturligt uttrycksmedel för mig, och varför skulle jag vilja dansa onaturligt?"


4779/

Veganer kommer inte att få mer makt än nykterister, sen får dom bli hur många som helst i riksdagen.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar