torsdag 25 november 2021

 5514/

- Fast just samlag är nog bland det sexigaste jag vet?

- Jävla mansgris!


5515/

"Nä jag har inga egna barn men jag har en bakmaskin!"


5516/

Man är inte snäll bara för att man är blyg. Invärtes elakhet går inte av för hackor.


5517/

Att cykla och att skriva är samma sak. Nästan. Båda nöter i alla fall byxor.


5518/

Barndom / Då man tror att det finns några som vet något / Barndomen  kvarstår alltså ofta livet ut / Ja det är nog bland det vanligaste barndomar gör.


5519/

Men / Att använda hela sitt enda liv / Till att ständigt behöva reagera på vad Dumma & Onda människor gör / Är att låta Dumma & Onda människor bestämma över hela ens liv.


5520/

Varje dag som ryssen inte kommer får jag rätt. Det är rätt trevligt att få rätt. Och tänk då att få rätt vareviga dag!


5521/

Jodå / Visst finns det gott om dårar här i världen / Och visst är det sorgligt / Men däremot finns det  ännu fler som inte är dårar / Och visst är  det  roligt.


5522/

Förr funderade man på Livets mening. Men så kom man på: Livets Mening är förstås att samla ihop pensionspoäng! Den som har mest poäng när han dör har alltså fått ihop mest mening! Och denna mening är dessutom lätt att fatta för alla. Vilket man sannerligen inte kan säga om alla meningar.


5523/

Han är inte intresserad av andra människor men han är mycket intresserad av sig själv i förhållande till andra människor.


5524/

Men även om det står "valfri klädsel" tror jag inte att en hawaii-skjorta skulle göra någon större lycka på en begravning. Då det verkligen skulle behövas större lycka. Man ska nog inte tro på allt som står skrivet. Framförallt inte på en begravning. "Sorgen stavar dåligt till tusen!" Huru ofta hör man icke detta  sägas vid en blomsterdekorerad kista.


5525/

Att människor blir glömda är alltid rättvist. Men att folk blir berömda är alltid orättvist. (Men det där var kanske ändå inte  riktigt rättvist? Jag tar tillbaka. Och jag tar hela ansvaret. Och jag avgår. Till ett nytt och bättre jobb. Osv.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar