onsdag 9 juni 2021

 4456/

Han hette Åke och såg sån ut.


4457/

Kungen representerar inte mig mer än jag representerar kungen.


4458/

- 160 000 i månaden! Vad gör han egentligen för den lönen?!

- Han är chef.

- Ja men vad gör han?

- Gör? Han är chef. Då behöver man inte göra något särskilt. Då är det viktiga inte vad man gör, utan vad man har betalt.


4459/

Jag vet ingenting om "programledare på teve", ibland är okunnighet en styrka.


4460/

"Jag kan inte misslyckas! Jag är redan misslyckad! Jag är immun!"


4461/

Jag är mest intresserad av såna som blir minst sjuka.


4462/

- Vad var det bästa med Bix?

- Att han aldrig ens hade vett att ha dåligt samvete för att han inte var neger.


4463/

Hon var så fantasilös att hon försökte göra vareviga dag till en fest.


4464/

"Dä va visst en där för nåra år sen som blev så lessen när han fick Nobelprise att han gick å dräpte sig, dä skulle allri ja göra!"


4465/

Men? Om nu alla religioner "egentligen säger samma sak"? Borde man väl kunna avskaffa alla religioner utom en? Och då skulle dom väl få väldigt svårt ställa till med religionskrig?"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar