fredag 11 juni 2021

4491/

Man får kalla fötter när man blir gammal. Men det är enda nackdelen. Säger dom.


4492/

- 50, 000, 000 Trump Fans Can´t Be Wrong!

- Varför inte?


4493/

"Jag har dom pengar jag behöver, och mer pengar än så behöver jag bara nån gång i veckan."


4494/

En upprörd skara trängde sig in i lokalen och krävde att ordet "farsot" skulle ersättas med ordet "morsot". Det var bråkigt värre där ett tag, ja, det var en ren fars. Eller en ren "mors" som skaran sa.


4495/

"I haven gjort kyrkogården till en rövarekula!" Står det inte i Bibeln. Där det inte heller står: "Låten barnen komma pulkåkandes till mig!"


4496/

Han lät tatuera in: JAG HATAR TATUERINGAR! på väl synlig plats. Men han fick få efterföljare. Copycats går inte på vad som helst. Eller, är det kanske just det copycats gör?


4497/

"Det är bäst jag följer dig hem! Tänk om det kommer en seriemördare! Då är det väldigt praktiskt vara två! Då hinner han bara mörda en av oss! Då kommer han att bli jättesur! Men det är bara rätt åt han!"


4498/

Femtiotalet: En klasskamrat hade gjort en tjej med barn. Han betraktades med skräckblandad beundran. Tänk att det fanns såna där, och sånt där, även på Högre Allmänna Läroverket För Något Så När Välartade Elever? Det riktiga och råa livet snuddade vid läroverkslivet.


4499/

- Varför skulle drömmar betyda något särskilt när verkligheten så sällan gör det?


4500/

"Men jag tycker man börjar bli  less seriemördarna! Nästa gång det dyker upp en seriemördare i en bok  jag läser, kommer jag att strypa han direkt! Och det intill sjunde led! Jaa, va ska man göra när man blir så jävla less?"



 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar