tisdag 19 maj 2020

3581/
     - Vad har du för ambition?
     - Jag jobbar hårt med att försöka bli osynlig.
     - Osynlig?
     - Ja, jag tycker det skulle vara som trevligt att vara osynlig.
     - Menar du transparent?
     - Nej, jag menar osynlig.
     - Då förstår jag, har det gått bra?
     - Det är på gång, inga problem än så länge.

3582/
     Jag ingår helt enkelt i en traditionell nonsenstradition.
     Men jag har förstås aldrig tyckt om att ingå i nånting?
     Och jag behöll bara själva nonsensessensen, och struntade helt i traditionen.
     Traditioner är egentligen bara till för jultomtar.

3583/
     Kvinnor som är skickliga på att sucka ska man akta sig för.

3584/
     "Jag tycker det är jävligt dumt gjort av gårdagen att inte ha dagens åsikter!"

3585/
     "Men det räcker inte att säga hully-gully! Man måste göra det också! Men det är dock lättare göra hully-gully, än att göra halleluja!" påpekade prästen för konfirmanderna.

3586/
    "Jomen en moped är väl värd en mässa!" sa den ateistiska konfirmanden käckt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar