tisdag 12 maj 2020

3546/
     Ett frågetecken är ett deprimerat utropstecken.

3547/
     Att vara upprörd är inget argument även om det låter så.

3548/
     - Tiden läker alla sår!
     - Men det gör han väl ändå inte?
     - Nej, men han har i alla fall den ambitionen.

3549/
     Jag är intresserad av böcker, inte av författare.

3550/
     Jag kan vara väldigt tråkig när jag vill, och ännu tråkigare när jag inte vill.

3551/
     "Men ni får väl se till å spara några gamlingar? Dom kan va bra ha i framtiden, man vet aldrig!"

3552/
     Det var det året då gamlingar plötsligt blev en bristvara. Men som tur var tog nyrekryteringen snart fart igen.

3553/
     Nationsgränsen är yttersta gränsen för hur stort ett VI kan bli.

3554/
     "Fast det är klart, visst får dom vara urbefolkning om dom nödvändigt vill, inte tänker jag hindra dom, lått dom!"

3555/
     "Fast svininfluensen var inte dålig den heller!  Fanns där fanns förstås ett dåligt vaccin att pigga upp sig med!"
   

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar