torsdag 9 februari 2017

2524/ "Jag tycker int riktigt man hinner med stressa nuförtiden!"


2525/ - Men kan ingen tala om för djur att det är onaturligt att äta andra djur?


2526/ "Nä, det känns som meningslöst sitta och va deprimerad när man är ensam, och ingen ändå märker nå."


2527/ Ett bra sätt att själv få känna sig god är att klassa alla åsikter man ogillar som "hatiska". Då mår man bra.


2528/ Farligast med cykelhjälm är att den signalerar DET ÄR FARLIGT ATT CYKLA! Men att inte cykla är betydligt farligare. Cykelhjälmar ljuger som borstbindare travar, i alla fall ungefär.


2529/ Han trodde att man alltid lyssnade på honom därför att han alltid sa bra saker. Men man lyssnade på honom därför att han var chef. Men det upptäckte han först när han inte längre var chef. Men det var väl ingen trevlig upptäckt tyckte han.


2530/ "Nä, det är bara en fördom det där med att svarta skulle vara svartare än andra med precis samma hudfärg!"


2531/ - Fast det finns förstås dom som int ens kan ha heroin hemma utan att nödvändigt börja smaka!


2532/ Det är trevligt att dra slutsatser. Och jag drar mig inte för att dra fel slutsatser. Det är minst lika trevligt. Slutsats som slutsats. Och att slutsatsen ibland blir fel är väl inte mitt fel, jag är bara nybörjare än så länge.


2533/ Fast när verkligheten blev sämre blev invandringsdebatten bättre, ibland jämnar det ut sig.


2534/ Numera är man en "riskgrupp", alltid något. Och jag antar att det betyder att även små sjukdomar kan slå på stort.


2535/ Det gäller att glatt oroa sig för allt. Precis allt. Med road, men dock, distans. Men det är inte alla som klarar av det. Ja, oroa sig går väl bra, men resten har dom problem med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar