lördag 24 september 2022

 6450/

ÖDESVAL? Eller kanske snarare: Vad händer om inget särskilt händer / Om det enda som händer är att inget särskilt händer / Man är rädd / Visst är man rädd / Man är rädd till tusen / För vad som ska hända / Tror man / Men mest är man rädd för vad som INTE ska hända / Tror jag / Då har man ylat & vrålat VARGEN KOMMER! / Helt i onödan / I alla dessa år / Då har man helt enkelt haft fel / Och att ha fel är det värsta som kan hända / Tror en del / Såna som tror sig vara sina åsikter / Det är den RIKTIGA rädslan / Men det vet man ej / Men det vill man inte veta / .Tänk om INTE allt går åt hellwitti! / Hjälp! / ROPEN SKALLA - VE & FASA FÖR ALLA! / Sanna mina ord!/ Men vad händer om mina ord inte blir sanna?/ Jag vill inte leva i ett samhälle där jag har fel åsikt! / Hellre då modigt förneka verkligheten / Sån är jag / Och sån ska jag förbli / I evigheters evighet / Eller en bra bit längre än så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar