söndag 4 september 2022

 6408/

Han försökte profilera sig genom att påstå att han bara drack det-och-det whisky-märket. Han skulle inte haft en chans i en blindprovning, Men eftersom han aldrig utsatte sig för någon sådan, var han hur lycklig som helst.


6409/

Jag tror inte att något parti har några bra lösningar på någonting. Jag nöjer mig med att rösta på det parti som jag i alla fall tror kommer att göra minst dumheter.  Och det kan, kanske, visa sig vara ett oväntat klokt val.


6410/

"Jag är tolerant till tusen! För mig får folk person-kryssa Djävulen själv! Och tro på vilken jävla religion som helst!"


6411/

Par som synkroniserar sina åsikter slutar därmed att tänka självständigt.

Finns det något tråkigare än ett ROTE-PAR? Där det bara är någon meter mellan vingspetsarna och åsikterna?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar