fredag 11 april 2014

1397/ Det är lika girigt att samla på upplevelser som att samla på pengar.


1398/ Jag lyssnar gärna på experter, men då vill jag gärna att dom ska vara experter.


1399/ Ju fler Dumma Dom man tror på, desto dummare blir man.


1400/ All debatt går i grunden ut på att kränka andras åsikter.


1401/ Inte ens all vård i världen kan få döden att bli värdig.


1402/ Att avbryta ett absurt krig kan ibland bli ännu mera absurt.


1403/ Dom vet inte var dom har mig, och det vet dom alldeles rätt i.


1404/ Det har gått inflation i ERFARENHET.
     "Jag som har ERFARENHET av att vara helknäpp, har rätt att uttala mig som expert!"
     "Jag som har ERFARENHET av Gröna Små Män Från Mars, vet allt om det mesta!"
      "Jag som har ERFARENHET av att ERFARENHETER sällan är något att hänga i julgran, anser att det har gått inflation i ERFARENHET!"


1405/ Min folklighet är begränsad. Jag vägrade demonstrera under plakatet: DEN SOM INGEN FALLSKÄRM HAR - DEN FÅR GÅ MED RUMPAN BAR!
     Och det gjorde jag rätt i.


1406/ Han kom från en rik men enfaldig kultur.


1407/ Så länge man lyckas bevara sitt storhetsvansinne lever man ett bra liv.


l408/ "I allra värsta fall får man väl försöka dö på egen hand, helt utan professionell hjälp, men vi får verkligen hoppas att det inte ska behöva gå så långt här i landet!"


1409/ "Jo, jag vet att det inte är snällt att håna döva! Men vad ska man göra? Det går ju inte att prata med dom! Och nåt måste man ju göra! Så jag tänker fortsätta håna döva tills jag kommer på nåt bättre! Har du nåt bra förslag?"


1410/  "Men om det inte fanns förfärliga nyheter skulle jag inte få vädra mina hedervärda åsikter, och det vore ju förfärligt!"
    

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar