tisdag 31 oktober 2023

FOTOGRAF?!

 6968/

7/10 -2023 debuterade jag till min stora överraskning som (visserligen obetald men) FOTOGRAF i UNT / Av en EU-cykel-elefant-kyrkogård / Uppmärksammat av många / Fotot avvek starkt mot de gamla vanliga motiven: Natur, djur och barnbarn / Gärna blandat / Jag bestämde mig för att BARA fotografera cykelmotiv / Nästa vår ska jag försöka få till Stora-Torgs-Cykeln-Dubbeln betydligt bättre med självklara titeln HERMES SER DUBBELT. (Undvik stark sol! Undvik skuggor! Gå närmare! Ta många bilder!) Och det finns en trehjuling, och det finns en tandem, som man kan placera någon eller något extra på! Kort sagt: Att ta fram EN bra idé per år bör gå hur bra som helst! (Och som alltid: Bra mail-brev till! Också lite annars!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar