söndag 22 maj 2022

 6327/

- Men visst har han åldrats en hel del?

- Jo, men det är nog bara tillfälligt.


6328/

Han befann sig längst ut till vänster på Richterskalan.

Men jag bryr mig lika lite om min plats på höger-vänster-skalan som jag bryr mig om min plats på Richterskalan.


6328/

- Jag tror på alla människor lika goda kålsuperi!


6329/

- Man tål ju ingenting nuförtiden!

- Men å andra sidan, vad är det för vits med att tåla?


6330/

Han hädade hellre än bra.


6331/

Den som tror att "svenskarna" är fördomsfulla vet ingenting om "invandrarna".


6332/

"Jo, jag tycker väl sprit fungerar hyfsat som berusningsmedel. Men dom säger det är mera krut i kokain?  Så jag funderar på byta när jag blir lite äldre. Vi får se hur jag gör. Det är ju en prisfråga också."


6333/

Jag har gjort en viktig upptäckt: Den som inte är van vid att bli motsagd tycker sällan om att bli motsagd. Tänk att ingen har tänkt på det förut?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar