torsdag 9 april 2020

3387/
     Man ville "förändra samhället". Som man sa. Men det gick inte så bra. Då bestämde man sig för att försöka förändra klimatet istället. Och då gick det betydligt bättre.

3388/
     Min åsikt är att man inte ska bry sig om åsikter.
     Men ett tag var ALLT politik, det vill säga åsikter.
     Och en vanlig åsikt var: "Men vi kan ju inte bara sitta här och snacka!?"
     Men det visade sig att det var just det man kunde göra.

3389/
    "Så länge slöddret friskt förökar sig finns det ingen fara för att vi skulle få fram ett bra samhälle!"

3390/
     Han råkade illa ut. Han blev tillfångatagen av UFO-tingar.
    Tja? Men UFO är ofarligare än alkohol, och dessutom betydligt billigare.

3391/
     Att bränna bilar är ett bra brott för fega brottslingar.

3392/
     Min integritet hotas inte av annonser som jag inte läser.
     Jag är extremist.

3393/
     Man försökte isolera Sverigedemokraterna, men lyckades bara splittra Sverige. Bra jobbat.

3394/
     Finns inget som resereportage! Ju fler resereportage jag läser - desto mindre lust får jag att resa!
Jag spar pengar till tusen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar