onsdag 25 maj 2016

2039/ Jag trivs bättre på en sämre restaurang.


2040/ "Jag känner inte Calbilt, men jag känner motvilja mot han!"


2041/ Han hette Leif, och det kunde man se på långt håll.


2042/ Såna som gjort klassresan uppåt är odrägliga, och såna som gjort klassresan nedåt är tröttsamma.
     Det här med resor är inte att rekommendera.


2043/ Ju varmare vintrar - desto populärare att påstå att Sverige blivit ett kallare land.


2044/ Bara efterblivna har behov av att hänga med.


2045/ "Såna som kräver guldkant av samhället, är fan-i-mig inte värda nån guldkant!"


2046/ Som pensionär: "Puh! Loppet är äntligen över! Skönt! Nå, jag vann visserligen inte. Men jag fullföljde i alla fall. Och det var flera som fick sämre tid!"


2047/  Hon trodde på rätten att alltid bli trodd. Men hon hade fel. Som alltid.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar