torsdag 9 september 2021

5080/

Han var såväl vettlös som papperslös. Ingen särskilt bra kombination.


5081/

Det enda som hände var att tiden gick. Men det brukar ju räcka rätt bra.


5082/

Man ska vara snäll mot minoriteter / I alla fall så länge minoriteter är i minoritet / Sen är det inte så himla noga / Sen kan man börja behandla minoriteter som folk. 


5083/

Han ville vara osynlig / Men det var inte så himla lätt visade det sig / Men till sist lyckades han.


5084/

"Jag tycker det är onaturligt att se nakenhet som något naturligt!"


5085/

Kanske bara nyttigt att vara rejält sjuk då och då? Om man överlever känner man sig i alla fall nästan som en överlevare, vilket väl kan vara rätt trevligt?


5086/

- Om jag alls tycker något om boxning tycker jag illa!

- Du är bara avundsjuk.


5087/

Jag tror inte ens att jag brydde mig om att bli författare? Fast något var man ju tvungen att ha att pyssla med. Om folk skulle råka fråga, eller så. Men det gjorde folk sällan, som tur var.


5088/

Borde inte Hyresgästföreningen börja bygga billiga & bra hyresrätter? Istället för att gnälla på att inte Alla Andra gör det? Och därigenom visa Alla Andra att det går hur lätt som helst?


5089/

Jag tror inte att religionerna kommer att försvinna / Eller ens förbättras / På sin höjd förändras.


5090/

Självbelåten stagnation. I omedveten väntan på den kommande katastrofen.


5091/

"Berätta inget för mig! I värsta fall kommer jag ihåg det!"


5092/

Jag beundrar ingen som beundrade Mao.


5093/

Det helt omedvetna hatet hos politiskt korrekta personer har jag ofta sett skymta fram.


5094/

- Såna som älskar ordet "stigmatisera" vill stigmatisera en miljon svenskar som röstar på SD.

- Jo men det är en helt annan sak! När Far stigmatiserar är det rätt!


5095/

Men försvararna har alltid valt en helt egen form av islam / En liten men naggande sådan / Och just den formen är förstås hur bra som helst / Och alltså är islam en bra religion / Vilket skulle bevisas / Alltså det populära: försvara-islam-tricket.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar