måndag 19 december 2022

 6495/

- Vad är det för likhet mellan en Leadbelly och en Börje Salming?

- Svar: Har inte den blekaste aning!

- Svar: Båda dog av samma sjukdom.

- Det kallar jag lik-het!


6496/

"Eftersom det har visat sig vara svårt att utvisa rent slödder anser jag att slödder bör motas redan i grind!"


6497/

Kanske ett ålderstecken / Men kanske ett trevligt sådant / Att skådespelerskor som jag förr såg som tantiga / Som? / Jag har flera exempel / Ser jag nu snarast som snygga & sexiga / Däremot är jag idag måttligt intresserad av barn-kvinnor/ Som? / Jag har flera exempel / Och en bekant gick så långt som att se Margaret Dumont som ung & attraktiv / Och han gick rätt / Synd att han gick bort /  Kanske tråkigt att man förändras / Kanske ännu tråkigare att kvinnor förändras .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar