fredag 16 juni 2023

 6606/

- Second-hand bör väl vara det absolut billigaste sättet att bevisa sin stora miljömedvetenhet?


6607/

- Miljön? Inga problem! Jag tror på UNGDOMEN! Jag tror att UNGDOMEN kommer att göra precis som vi.


6608/

Jag drömde att DOM stal mina cyklar. Och jag blev så arg att jag vaknade. Och det gjorde jag rätt i. Ibland måste man ta i på skarpen.


6609/

"Jag tycker alkohol är en fantastisk uppfinning! Fast det finns förstås såna som säger att knark är ännu bättre? Men jag vet inte, det finns också såna som anser att knark inte är riktigt lika nyttigt som alkohol?"


6610/

I mer än sjuttio år klarade Han sig helt utan att någonsin använda ordet HEN. Och det lär ha varit dåtida svenskt världsrekord. Han använde inte ens ordet HEN om en helt vanlig brynsten. Och Han förblev HEN-förnekare ända in i det sista.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar