tisdag 6 mars 2018

2912/  "Det enda jag begär är att man ska förbjuda allt jag ogillar, och det är väl ändå inte för mycket begärt?"

2913/  - Men om slow-food är bra borde väl en långsam dator också vara bra?

2914/  Många klagar på algoritmerna, men min algoritm är väldigt snäll!  Han låter mig välja mellan "äldre kvinnor i närmiljö" och "russian women" generöst nog oavsett ålder. Men min algoritm missar att jag inte alls är singel. Men han lär sig nog, dom säger att många algoritmer är väldigt läraktiga!

2915/ Idag finns det två billiga basåsikter på marknaden: "Trump är dum!" och "Sverigedemokraterna är dumma!" Och båda dessa basåsikter är så billiga att alla har råd att skaffa dom! Och båda är dessutom garanterat ofarliga!

2916/  Bara svenska expertkommentatorer har rätt att avgöra vad som är RIKTIG islam. Att låta muslimerna själva bestämma över sin religion skulle bara leda till terror, islamofobi, samt slams.

2917/  - Det kan hända igen!
           - Kanske det. Men det kommer inte att hända på samma sätt. Och det kommer inte att vara samma "Det".

2918/  "Glömma? Tror jag knappast! Förintelsen gör sig bra på bio, och Hitler gör sig ännu bättre!"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar