onsdag 24 januari 2018

2744/ Tidstypiskt tjafs: HENryckningens tid. Men jag vägrar vara HENryckt.

2745/ "Jo, jag är halv-veganska! Jag äter bara kött när jag är hungrig!"

2746/ Om du nödvändigt vill skämmas över svensk slavhandel, är det väl bara att skämmas på. Men jag tror inte du får med dig särskilt många. Men du ska förstås göra sånt du tycker är kul. Och om du trivs med att skämmas, så är det helt och hållet din sak.

2747/ Tiggeriförbud? Nejnej! Såna som nu tror sig vara goda skulle då också tro sig vara modiga.

2748/  "Sparsam? Jag? Jo, visst är jag väl sparsam. Men jag brukar i alla fall unna mig lite mat då och då mellan varven!"

2749/ Djävulen avskaffades 1909. Men vilket år var det man avskaffade dumhet som diagnos?

2750/ Att tatuera andra med egna åsikter är sällan särskilt snyggt.

2751/ Att angripa godkända hatobjekt är ett modigt sätt att visa sig feg.

2752/ Antingen har man fri invandring, eller så blir man ibland tvungen att vara otrevlig.

2753/ Den lesbiska sexualrådgivaren ansåg inte att det var så  himla petnoga med penetrering.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar