söndag 7 maj 2023

 6571/

Det kom en jobspost som hette duga. Äntligen hände det något.


6572/

Men om alla tog sig i kragen

skulle det kanske inte behövas några psykologer?

Men vad skulle psykologerna då göra istället?

Varför inte ta sig själva i kragen?

Men då skulle kanske inte kragarna räcka till?

(Att det alltid ska vara så himla bängligt att lösa problem!)


6573/

"Jag vägrar att ta kollektivt ansvar för sånt jag inte gjort! Och jag erkänner att jag är extrem! Men jag anser ändå att kollektivt ansvar är lika korkat som astrologi!"


6574/

"Det går inte att utrota ordet neger, så stora bokbål finns bara inte, och tur är väl det."


6575/

- Kungen var så himla snäll att han planterade ett träd, och allt. Men sen sågade nån ner trädet. Det tyckte jag var himla synd, eftersom jag tycker bättre om träd än om kungar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar