torsdag 22 augusti 2024

TRÖTT PÅ TJAT!

 7126/

Ibland blir jag rätt trött på alla käcka uppmaningar:

Du SKA, du BÖR, du VILL, och du FÅR absolut inte missa ditt-och-datt!

Aktuella exempel:

"10 sommarprat du inte får missa!"

- Det får jag visst det! Det pratas alldeles för mycket i det här landet!

"5 nyheter du inte vill missa!"

- Det vill jag visst det!  Att hoppa över nyheter är en mycket bra vardagsmotion!

"Viner du inte bör missa!"

- Då bör jag väl bli rätt berusad?

"Filmerna du inte ska missa på bio!"

- Det ska jag visst det! Och det med nöje! Det är jag som bestämmer vad jag ska se på bio!

"För sommarens lata dagar - 25 filmer och serier du inte får missa!"

- Suck! Om jag måste konsumera 25 filmer och serier lär det bli rätt ont om lata sommardagar!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar