onsdag 10 april 2024

 7041/

"Jo, Han var ju med i föreningen Alkoholister För Fred där ett tag. Men sen vart Han utesluten. Han söp för lite, sa dom. Och inte gjorde Han väl särskilt mycket för freden heller, ansågs det. Dom hade hårda krav på medlemmarna i den där föreningen på den tiden."


7042/

-Han var varken djurvän eller julvän. Men för övrigt var Han väl som folk, så vitt jag kunde se?


7043/

Jag är varken dialekt-taliban eller cykel-taliban.


7044/

"Klimatet? Jaså det! Nä, jag tänker inte göra ett dugg. Jag tänker inte ens oja mig offentligt. Och jag tänker framför allt inte tjata om att Alla Andra ska göra något."


7045/

Jag tycker inte om stora fester. Fast om festerna blir så STORA att man helt försvinner i mängden brukar det väl gå rätt bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar