torsdag 30 mars 2023

 6551/

- Min algoritm förstår mig inte! Mina "vänförslag" heter numera antingen Muhammed eller Islam!?


6552/

"Jag är bara mig själv när jag riktigt får spöka ut mig!"

"Jag är bara mig själv när jag får byta kön!"

Det där med att "vara sig själv" var liksom lite lättare förr.


6553/

Den som idag fördömer igår, är visserligen väldigt duktig idag, men framstår kanske som förskräckligt dum imorgon? Man ska nog vara väldigt försiktig med att fördöma, hur duktig man än är.


6554/

Jag erkänner gärna och glatt att jag totalt saknar sinne för självförvållade problem.

Som man sa förr: "Ingen har bett dom vara transpersoner!"

Fast det sa man förstås inte. Man hade inte ens hört talats om transpersoner. Men man var glad ändå.


6555/

Putin-problematiken? Inte lönt slå ihjäl han. Skulle bara bli martyr. Enda vore väl om han sakta men säkert blev så pass galen så att till och med det galna ryska folket insåg det?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar