torsdag 1 juni 2017

NITTSCHE

2694/


Gud är död (Nittsche)
Vem är Nittsche (Gud)
Och du påstås vara allsmäktig (Nittsche)
Vem har påstått det (Gud)
Bosse (Nittsche)
Vem är Bosse (Gud)
Harriet Bosse (Nittsche)
Jag förklarar den här diskussionen avslutad för min del (Gud)
Din diskussion har varit avslutad i tretusen år (Nittsche)
Kjelle är tjock (Bosse)
Vem är Kjelle (Gud)
Vet du inte ens det (Nittsche)
Kjelle är en fetknopp (Bosse)
Kjelle är klotter (Nittsche)
Klotter är graffiti (Bosse)
Graffiti är spagetti (Nittsche)
Kjelle är kraftigt överviktig (Bosse)
Kjelle har gått på bio (Nittsche)
Vem är Bio (Gud)
Bio är Bosse (Nittsche)
Kjelle är tjock till tusen (Bosse)
 Kjelle påstås vara tjock (Gud)
Vem är Kjelle (Nittsche)
Inte vet jag (Gud)
Vet du något (Nittsche)
 Kjelle kanske är död (Gud)
 Kjelle kanske är allsmäktig (Nittsche)
Tror jag knappast (Gud)
Tror gör man i himlen (Nittsche)
Tror du ja (Gud)
Jag fick sista ordet (Bosse)
Trodde du ja (Kjelle)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar